Çok kullanıcılı bilgisayar ortamları ve üst düzey donanımlar kullanılan network ortamlarına destek vermek amacıyla hazırlanmıştır. Tarafınıza sunulan anlaşmada hedef, firmanızda oluşabilecek teknik problemlere en hızlı şekilde müdahale edebilmek, ileri düzey teknik bilgi gerektiren konularda profesyonel teknik kadrolarımızın bilgi ve tecrübelerinden firmanızın etkin bir şekilde faydalanmasını sağlamaktır. Verilecek teknik hizmetin bir anlaşmayla sunulma amacı firmanızın talep edeceği servislerde öncelikli destek alması, anlaşma kapsamı dışında kalan farklı destek taleplerinde firmanıza yansıyacak maliyetlerin düşürülmesidir.
Geniş Ürün Desteği: Her biri ayrı uzmanlık gerektiren ürün ve uygulamalarda profesyonel destek sağlanması. Marka bağımsız tüm PC, Server, Printer, Ekran ve Network ürünlerine onarım hizmeti sunulmaktadır.
Periyodik Bakımlar: Sistemin genelinin kesintisiz çalışmasını sağlayacak koruyucu bakım önlemlerinin alınması sağlanır.
Fiyat Avantajı: Tek tek hizmet almaya göre, sözleşme kapsamında düzenli hizmet daha ekonomiktir.
Kritik Uygulamalara Sınırsız Destek: -Server, network alt yapısı gibi tüm sistemin çalışmasını etkileyen kritik problemlerde mesai saati gözetilmeden 7/24 hizmet verilir.
Envanter: Sözleşmeli müşterilerin genel yazılım ve donanım envanterleri güncel olarak tutularak, servis kalitesi ve hızı artırılır.
Konsinye Cihaz: İsteğe bağlı olarak kritik donanımlar için arıza giderilinceye kadar ARBIS tarafından konsinye cihaz bırakılır.
Raporlama: Müşteriye verilen dönemsel raporlarla servis kalitesi ve durumu sorgulanabilir.
Bu kapsamda;
Hizmetlerimiz, parça dahil veya hariç olmak üzere (Ürün Bazlı, Saat Bazlı, Çağrı Bazlı) müşterinin ihtiyacına göre uyarlanıp, en uygun model oluşturulur.